Mücadeleci Emekliler Derneği’nde yapılan olağan genel kurulda başkanlık görevine Gürcan Yucak seçildi. Görevi devreden Nuh Erdoğan ise emeklilerin hak mücadelesinin dayanışma ruhuyla sürdüğünü vurgulayarak teşekkür mesajı yayımladı.
Mücadeleci Emekliler Derneği’nde gerçekleştirilen olağan genel kurulda başkanlık görevine Gürcan Yucak seçildi. Genel kurulun ardından dernekte yeni dönem resmen başlarken, önceki başkan Nuh Erdoğan görevini tamamladı.
21 Haziran 2026 tarihinde yapılan genel kurulda üyelerin oylarıyla başkanlığa getirilen Yucak, derneğin emeklilerin hak mücadelesi ve sosyal adalet arayışını aynı kararlılıkla sürdüreceğini ifade etti.
ERDOĞAN TEŞEKKÜR ETTİ
Görevi devreden Nuh Erdoğan ise yayımladığı veda açıklamasında, 2019 yılında başlayan EYT mücadelesi sürecinden bu yana yürütülen çalışmaların güçlü bir dayanışma hareketine dönüştüğünü belirterek tüm üyeler, yol arkadaşları ve destek veren kişi ve kurumlara teşekkür etti. Erdoğan, görev süresi boyunca elde edilen kazanımların ortak emekle sağlandığını vurguladı.
Yeni yönetimin devraldığı süreçte derneğin, emeklilerin haklarını savunma ve sosyal adalet mücadelesini daha da ileri taşımayı hedeflediği belirtildi.
