BAŞKAN BAKAR: “ANAHTAR BİZİZ, GELECEK BİZİMLE ŞEKİLLENECEK!”

Batı Yakası TV
Batı Yakası TV  - Editör
1 Min Okuma

Anahtar Parti Darıca İlçe Başkanlığı, haftalık olağan Yönetim Kurulu Toplantısını parti binasında gerçekleştirdi. İlçe Başkanı Kinyas Bakar başkanlığında düzenlenen toplantıya il ve ilçe yönetiminden yoğun katılım sağlandı.

Toplantıya; Anahtar Parti İl Yöneticisi Ali Deviren, İl Disiplin Kurulu Üyesi Şazım Boztaş, Kadın Kolları Başkanı Özden Yaman ve çok sayıda ilçe yöneticisi katıldı.

Darıca’nın Geleceği ve Teşkilat Çalışmaları Masaya Yatırıldı

Geniş bir katılımla icra edilen toplantıda, Darıca’nın yerel ihtiyaçları, teşkilatın saha çalışmaları ve önümüzdeki döneme ait stratejik hedefler üzerine kapsamlı istişarelerde bulunuldu. Toplantı sonrasında bir açıklama yapan Anahtar Parti Darıca İlçe Başkanı Kinyas Bakar, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Başkan Bakar yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Haftalık olağan Yönetim Kurulu Toplantımızı il ve ilçe yöneticilerimizin değerli katılımlarıyla gerçekleştirdik. Toplantımızda Darıca’mızın ihtiyaçları, teşkilat çalışmalarımız ve önümüzdeki dönem hedeflerimiz üzerine kapsamlı istişarelerde bulunduk. Birlik ve beraberlik içerisinde yürüttüğümüz çalışmaların ilçemize, teşkilatımıza ve milletimize hayırlı olmasını temenni ediyoruz.”

“Anahtar Biziz, Gelecek Bizimle Şekillenecek!”

Gelecek dönem hedeflerine kararlılıkla yürüyeceklerini vurgulayan Bakar, “Ortak akıl, güçlü teşkilat ve kararlı adımlarla çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz. Anahtar Biziz, Gelecek Bizimle Şekillenecek!” diyerek sözlerini noktaladı.

Toplantı, teşkilat mensuplarının karşılıklı fikir alışverişleri ve önümüzdeki günlerde gerçekleştirilecek saha programlarının planlanmasının ardından sona erdi.

Bu haberi paylaş
Yazar Batı Yakası TV Editör
Takip Et:
Batı Yakası TV - Bölgenin Tek İnternet Televizyonu