KOCAELİ’DE KRİTİK ZİRVE: BAĞIMLILIKLA MÜCADELE TOPLANTISI YAPILDI

Batı Yakası TV
Batı Yakası TV  - Editör
2 Min Okuma

Kocaeli’de madde bağımlılığının önlenmesi, bağımlı bireylerin eğitilmesi ve yeniden topluma kazandırılması amacıyla düzenlenen Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu 2026 Yılı 3. Toplantısı, Vali İlhami Aktaş’ın başkanlığında yapıldı.

Valilik Akçakoca Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen kritik toplantıya, kent protokolünün yanı sıra Ankara’dan gelen İZDES heyeti de katıldı.

GENİŞ KATILIMLI KOORDİNASYON

Vali İlhami Aktaş başkanlığındaki toplantıya;

İZDES Heyeti Başkanı Vali-Mülkiye Başmüfettişi Kadir Çakır, Polis Başmüfettişi Mehmet Karakaş ve Jandarma Komutanlığı Temsilcisi J. Alb. Tuğrul Demiryürek, Vali Yardımcıları: Dr. Mustafa Ayhan ve Aslan Avşarbey, İl Emniyet Müdürü Faruk Karaduman ve İl Jandarma Komutanı J. Alb. Murat Bozkurt, Başiskele, Darıca, Derince, Dilovası, Gebze, Gölcük, İzmit, Kandıra, Karamürsel, Kartepe ve Körfez kaymakamları, daire müdürleri, ilgili kurumların üst düzey yetkilileri ve sivil toplum kuruluşu (STK) temsilcileri katıldı.

İLK 6 AYIN FAALİYETLERİ VE GELECEK PLANLARI DEĞERLENDİRİLDİ

Toplantıda, 2026 yılı 2. dönem toplantısında alınan kararlar doğrultusunda yapılan çalışmalar titizlikle incelendi. Ayrıca, 2023-2026 yılları arasındaki genel sürecin yanı sıra 2026 yılının ilk 6 ayında gerçekleştirilen faaliyetlerin kapsamlı bir değerlendirilmesi yapıldı.

Gündem maddeleri arasında;

Uyuşturucu ile mücadele çalışmaları, Tütün bağımlılığı ile mücadele, Dijital ve davranışsal bağımlılıklar başlıkları öne çıktı. Bu alanlarda kent genelindeki kurum ve kuruluşlar tarafından yürütülen projeler ve elde edilen sonuçlar detaylıca ele alındı. Toplantı, bağımlılıkla daha etkin bir mücadele yürütülebilmesi adına katılımcıların görüş, öneri ve çözüm taslaklarını aktardığı istişare bölümüyle devam etti.

VALİ AKTAŞ’TAN “İŞ BİRLİĞİ” VURGUSU

Bağımlılıkla mücadelede başarının anahtarının kurumlar arası koordinasyon olduğunu belirten Vali İlhami Aktaş, tüm kurumların tam bir iş birliği ve güçlü bir iletişim halinde hareket etmesinin hayati önem taşıdığını vurguladı. Vali Aktaş, çalışmalarda emeği geçen tüm kamu kurum ve kuruluşlarına, STK’lara ve paydaşlara teşekkür ederek toplantıyı sonlandırdı.

Bu haberi paylaş
Yazar Batı Yakası TV Editör
Takip Et:
Batı Yakası TV - Bölgenin Tek İnternet Televizyonu